вівторок, 17 травня 2011 р.

Бикування #1

То не вперше у житті я так бикую, але то буде перший раз описано у блозі, тому і #1 :)

Все починалося з того, що мені обідом стало нудно і я вирішив проїхатися... Поїхав до колєги, там мене чекали ще 2 мотоциглісти і ми поперли возитися центром вчотирьох. Побикували ми наславу:  порозсікали між машинами у міжряддя і "шашки", "наричали" на пішоходів, які набралися сміливості перейти нам дорогу, проїхались трошки клумбою біля готелю "Львів"...Порушили б ще багато всяких правил, але поламалося кріплення вихлопної труби на одному мотоциклі і ми повернулися в гараж, щоб то діло полагодити.

Коли ми роз'їхалися, зі мною сталася отака кумедна ситуація: їхав я по вул. Зелена від школи номер 6 у бік водоканалу, там, як зажди, була "тянучка". Ну і я, як і личить справжньому бику, їхав по зустрічній смузі, яка була вільною. Побачив міліцейську машину зправа, успішно обігнав її і попер далі. Все було б дуже добре, якби через кілька секунд після того обгону я не почув звук сирени позаду. "Всьо бля, довозився" - подумав я і відкрутив газ на повну, бо здаватися без бою я не хтів :) Коли я вже був готовий намочити штанці,  вони повернули на вул. Івасюка, а я вже майже запланував втечу...

І взагалі ті менти мене іноді дивують: одного разу запаркував мотоцикл зправа на вул. Стефаника на відстані 10м перед патрульною машиною - ніякої реакції, те саме було і тоді, коли я перед патрулем на вул. Стуса перетнув суцільну лінію двічі.Якщо так продовжиться, то я ніколи не зроблю всі документи на мотоцикл.

От і все, нині ввечері буде продовження, а вранці репортаж, можливо із фотками.

Немає коментарів:

Дописати коментар